Webinar om kontorrobotter – Er du nysgerrig på hvad de kan?
I samarbejde med medlemsvirksomheden Digital Process afholder vi et webinar om kontorrobotter (også kaldet “Robotic Process Automation” eller “RPA”).
Målgruppe:
Mødet er for dig, som har lyst til at høre mere om, hvordan du kan frigøre tid til vækst og udvikling ved at automatisere manuelle rutineopgaver. Kontorrobotter er relevante for alle brancher og du vil på webinaret få eksempler på forskellige processer, som en kontorrobot kan tage sig af.
Indhold:
På mødet bliver du introduceret til Robot Process Automation (RPA) herunder:
- Hvad er en kontorrobot?
- Hvorfor anvende en kontorrobot?
- Stort automatiseringspotentiale
- Standard produkter
- Individuelle opgaver
- Robot software
Hvor: Microsoft Teams
Hvornår: Tirsdag den 2. marts kl. 10-11
Pris: Gratis
Frist: Tilmelding senest 2 dage før
Tilmelding sker herunder.
Inden start vil tilmeldte modtage en mail med separat link til webinaret.